måndag 9 augusti 2010

Barnvakt

Efter ett par dagar så har jag äntligen funnit lite tid för att blogga. Tänkte just så här; "jag måste diska och städa, okej snart, jag måste bara blogga lite först" Sorligt..

Jag var ju iaf barnvakt i söndags, allt gick hur bra som helst, bättre än förväntan faktiskt :) Så det var ju skönt! Hade lite hjärtklappning där ett tag när Freja krypte överallt, klättrade upp på precis ALLT, och ja det var verkligen full fart.
Men vi överlevde dagen allihop! :)

(Bilderna är sen i söndags)







Idag så har vi haft "Bebisfika" i Hansjö, nej men fy fan.. Hur i helvete var långt det var, jag var liksom inte beredd på det -.-
Men det var gott fika och trevligt sällskap så det vägde ju upp det hela :)
Plus att man har fått röra på fläsket lite!
Men jag kan lova att det känns lite i kroppen, gosch är ju inte van att gå så långt. Elton är inte precis den där ungen som älskar att åka i vagn länge heller..

Men som sagt, tror om man ska dra något varv med dammtarsan så man förtjänar att lägga sig sen!

Love J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar