onsdag 11 augusti 2010

Mora.

Precis kommit hem från en tripp till Mora.
Var på stan och gjorde lite ärenden.
Var på banken för att fixa med Eltons fondkonto som hans farmor startade åt honom i doppresent, så var och satt in lite mer pengar på de. Fan ungen kommer ju vara mycket rikare än sin mamma innan det här är klart :)
Sen så var vi in på Guldfynd och beställde gravyr till doptallriken han fick på dopet, kommer vara klart i slutet av augusti. Spännande!
Sen fick jag lov att gå in på HM för att lämna tillbaka jackan jag köpte förra veckan, bytte till en BH och matchande trosor istället. Kommer faktiskt bli kul att börja använda vanliga BHar igen, och inte dessa tråkiga amningsBHar.. Fast ett tag till ska jag hålla på :) Är ju så himla bekvämt!


Blev denna fast i turkos, Niklas fick välja faktiskt :)

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund, sen ska jag städa lite i lägenheten och fixa.

Annars står inget mer på schemat i dag.

Love J

1 kommentar:

  1. Men Jessica! Byta en jacka mot en BH! Hur har du nu tänkt? Blir inte det lite kallt ;)

    SvaraRadera